Instagram photos // 20

by - dubna 07, 2018

Ahojte, ano po dlouhé době přidávám Instagram fotky naposledy jsem je přidávala v minulém roku, no to je síla a tak bych to ráda napravila. Protože ten kdo mě nesleduje, může začít právě stačí jen kliknout TADY a dát sledovat a je hotovo. A my jdeme na ty fotky. :)

Me and my makeup. Free day. 



Yankee Candle alias Home Inspirations voní opravdu skvěle. 

Psala jsem recenzi na tento perfektní lak od Zoya


Tohle byl Lookfantastic box za Listopad 2017 :) 


Today in Nottingham.


Barvila jsem se a ptala jsem se zda někdo zkoušel šampon. 


Adventní věnec. 


Zkoušela jsem vosk, který je dokonalý! 


You May Also Like

6 komentářů

  1. Super příspěvky, jsem velký fanda instagramu, přijde mi mnohem lepší než Facebook :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Ooo, ty svíčky musí krásně vonět a ten Nottingham je nádherný. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Takový malý throwback do Vánoc. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Yankee candle mám ve vosku, což mi připomíná, že až dneska uklidím tak dám pálit vosk, jen si musím najít vůně :D mám spíše ty vánoční tak na tohle počasí možná jeden

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý článek, celkově mám tyto články moc ráda, ale už méně ráda je píšu, málo kdy se k ním dokopu. Yankee závidím, mám stále jen dvě, ale jsem na nich závislá a klidně bych šla do dalších :-D
    Jinak dám sledování sem i na insta :) Akorát, jak víš asi z mého blogu, teď moc aktivní nejsem v komentování a čtení ostatních a občas i v článcích, mám toho moc :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)