Recenze: Neviditelný řetízek s kamínkem

by - srpna 20, 2017

Já Vás po dlouhé době zdravím, ano na blog týden nepřibyl žádný článek a to jen proto, že v práci jsem měla po celý týden 12náctky, takže čas nebyl vůbec na nic. Tento týden se to snad zklidní. Ale já si jdu užít nedělní den, protože zítra opět na noční. A tak jsem si pro Vás připravila recenzi na neviditelný řetízek z postovnezdarma.cz

Info o něm Hledáte nenápadný šperk pro běžné dny? Tento řetízek splňuje právě zmiňované parametry. Jemný šperk se skládá z neviditelného řetízku, na kterém je navlečen drobný korálek Vámi zvolené barvy.

Vlastnosti:

  • Materiál: vlákno, bižuterní kov
  • Velikost: univerzální 
  • Barva: bílá, modrá, růžová 


 Já musím teda říct, že jsem absolutně nevěděla jak ho vyfotit, aby byl viděn celý jak řetízek, tak i přívěšek. :) Přívěšek mají na výběr ze tří barev, bílá, růžová a modrá. A jak vidíte já si vzala růžovou, protože je to má oblíbená barvička, ale nebráním se i ostatním barvám. :) Poprvé když jsem ho uviděla jsem si říkala, že vypadá jak krystal od Swarovského. Opravdu ten kamínek je hodně pěkný. :) 

Jeho zapínání můžete vidět na fotce níž, které je nastavitelné, což je opravdu jen a jen dobře, takové zapínání já preferuji a mám ráda. :) Zapínání nijak nedře, nezadrhává se bez problému funguje. 


Dalo mi docela problém vyfotit to vlákno, na kterém je kamínek. Ale aspoň trochu ho vidíte, je to takové jemné vlákno které na krku nejde skoro vidět. :) Dobře se to nosí, nikde nic na krku netlačí, nic není těžké, nic se neobarvuje.


Tady jsem zkoušela zblízka ho vyfotit, jsou na něm samé odlesky a je krásně růžový. :) 


A tady jsem se ho snažila vyfotit na krku, no jako povím Vám, že mi to teda dalo zabrat a ani tato fotka není dokonalá. Ale vlákno jde trošku vidět a kamínek na krku také. Řetízek mohu opravdu doporučit, vypadá na krku hodně pěkně. Což si ho klidně můžete koupit, ale momentálně stojí 135 Kč. Což mě osobně opravdu přijde hodně drahé. Koupit můžete TADY



A tady na sobě mám i řetízek, který tak nějak ani nejde vidět. Ale chtěla jsem Vám ukázat dnešní líčení, chybí Vám moje líčení? Chtěli by jste další články o líčení? Dnes jsem zkoušela jednu paletku a smíchala jsem to s jednou od Gabriella Salvette, na kterou musím vymyslet líčení, protože má název Aqua a je zeleno modrá, poradíte mi jak to zkombinovat? 






Tady foto té paletky od Gabriella Salvette, tak co poradíte? :) 

Fotka moje 




You May Also Like

15 komentářů

  1. Řetízek opravdu vypadá neviditelně a moc se mi to takto líbí :) A kamínek je krásný, takový decentní :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celkově to vypadá hodně dobře. :) A ráda ho nosím. :)

      Vymazat
  2. Great post!
    Can you follow me? I follow you :)

    Have a nice day!
    murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekný náhrdelník, presne takýto typ mi vyhovuje, keďže mám alergiu na nikel :) Super recenzia :)

    OdpovědětVymazat
  4. a jeje, trend se zase vratil. Zkusim ho nekde vyhrabat - mam to tusim s bilym kamenem. Obcas se ty vlakna zvyknout motat :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Je moc krásný, taky ho mám, ale s bílým kamínkem. Jinak to líčení bych nijak nekombinovala a udělala nějaké jednoduché.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi sa mi tá retiazka páči. Ten kamienok je naozaj nádherný. :)

    www.annslifea.blogspot.sk :)

    OdpovědětVymazat
  7. It's so beautiful, such simple piece can be combined with almost anything, love it!

    xx

    d'star

    *d'star*

    OdpovědětVymazat
  8. Řetízek je hezky jemný.

    Zúčastni se naší giveawy a vyhraj elektrický gril SOUTĚŽ

    OdpovědětVymazat
  9. mne osobne sa tieto náhrdelníky nepáčia, ale je to individuálne :) kamienok je však veľmi pekný ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)